REGISTRACE
Jaká je povinnost zaregistrovat účet ve velkoobchodní společnosti FactoryPrice.eu?
Registrace je nutná kvůli kupní smlouvě. Stačí se přihlásit k velkoobchodníkovi je velmi jednoduché a trvá několik minut. Stačí zadat své jméno, název společnosti a NIP, údaje o teleadresách pro zpracování budoucích objednávek a dodávek a e-mailovou adresu, která bude sloužit jako vaše přihlašovací jméno. Registrace nezahrnuje žádné poplatky, byla a vždy bude zdarma.
Nemám žádnou firmu — je možné zaregistrovat účet soukromé osoby?
Spolupracujeme pouze s aktivními operátory, takže si musíte zaregistrovat zákaznický účet s uvedením čísla NIP (firmy nebo společnosti), číslo UTR (UK samostatně výdělečně činné) nebo jiné daňové identifikační číslo platné pro vaši zemi. Podrobné informace naleznete na adrese: Kde získat NIP nebo jiný daňový idendifier. Po registraci účtu naše správní oddělení ověří zadaná data a odešle automatickou zprávu potvrzující stav velkoobchodního zákazníka.
Může být registrovaný velkoobchodní zákaznický účet smazán?
Samozřejmě můžete kdykoli zrušit účet u našeho velkoobchodníka. Pokud se rozhodnete smazat svůj účet, obraťte se na náš zákaznický servis – pomůžeme vám trvale smazat vaše údaje.
AKTUALIZOVAT DATA V PROFILU
Co dělat, když zapomenu heslo?
Víme, že čím více údajů potřebujeme k provozu, tím snazší je zapomenout na jednu z nich. Pokud zapomenete heslo na webové stránky velkoobchodníka, stačí kliknout na odkaz „žádné přihlašovací jméno nebo heslo“ a zadat e-mailovou adresu, na kterou byl váš účet vytvořen. Na uvedenou poštu bude odeslána zpráva s návrhem k přihlášení k webu bez nutnosti zadání hesla. Pokud chcete, můžete také nastavit nové heslo kliknutím na e-mail v odkazu „Nastavit nové heslo“.
Jak mohu změnit heslo k účtu?
Informace o přístupu k účtu můžete kdykoli změnit na FactoryPrice.eu. Dost na to, abyste přešli do části „Úpravy dat“ na kartě „Váš profil“. V dolní části sekce vyberte možnost „změnit heslo“. Nyní můžete nastavit nové heslo pro přístup k vašemu účtu. Ujistěte se, že nikomu neposkytnete své informace pro přihlášení k webu.
Jak mohu změnit údaje NIP nebo adresy pro odesílání objednávek?
Bohužel tyto změny nemůžete provést sama kvůli daňové povinnosti a různým vyrovnáním pro různé země. Rádi vám pomůžeme aktualizovat tyto údaje — kontaktujte náš zákaznický servis a náš tým podpory určitě opraví data, která potřebujete ve vašem profilu.
Jak mohu změnit svou e-mailovou adresu?
Svou e-mailovou adresu můžete kdykoli změnit, abyste mohli dostávat naše oznámení a přihlásit se na webové stránky v sekci „Úpravy dat“ na kartě „Váš profil“. Jednoduše zadejte nový podporovaný do pole „e-mailová adresa“. Vezměte prosím na vědomí, že veškerá korespondence týkající se plnění vašich objednávek a všech newsletterů bude směrována na tuto adresu.
Jsou mé osobní údaje zabezpečené?
Důraz klademe na důvěrnost vašich údajů, která se řídí platnými zákony o ochraně osobních údajů a zákazu šíření v médiích. Zpracováváme je pouze pro prodejní transakce. Téma bezpečnosti informací diskutujeme v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
PRODUKTY A NABÍDKY VELKOOBCHODNÍKŮ
Jaké produkty nabízí FactoryPrice.eu velkoobchod?
Naše nabídka se neustále mění a spektrum sortimentu je velmi široké. Najdete u nás bohatou módní nabídku, která zcela změní vás a vaše zákazníky a šatník bude vždy v souladu se současnými módními trendy. Kromě každodenního a svrchního oděvu, obuvi, spodního prádla a každodenních doplňků jsme připravili speciálně vybranou nabídku HOME.
Jsou výrobky v souladu se standardní velikostí?
Může se stát, že u některých produktů se velikost mírně odchyluje od standardní velikosti. To je způsobeno tím, že přináší oblečení od různých výrobců. Možné nesrovnalosti velikosti (nadhodnocení nebo podhodnocení) jsou uvedeny v popisu. Při výběru produktu z naší nabídky můžete navrhnout s obecnou tabulkou velikostí uvedenou na stránce. Pokud máte pochybnosti o velikosti, obraťte se na náš zákaznický servis. Stačí nám poslat e-mailovou zprávu s kódem produktu a dotaz týkající se konkrétních rozměrů.
Zahrnují ceny uvedené na webových stránkách velkoobchodníků DPH?
Ceny, které poskytujeme na stránkách produktů, jsou čisté ceny. Spolupracujeme s velkoobchodními zákazníky z celé Evropy, z nichž někteří jsou plátci DPH v EU v rámci dodávky zboží uvnitř Společenství. Proto je třeba přičíst k cenám uvedeným na webových stránkách 23% z účtované DPH.
PŘÍSTUP KE VŠEM FUNKCÍM VELKOOBCHODNÍKA
Mohu znát nabídku a cenové rozpětí výrobků z velkoobchodní nabídky?
Ceny a stavy skladu jsou viditelné pouze při přihlášení do velkoobchodního areálu. Proto je nutné zaregistrovat velkoobchodní zákaznický účet.
Jak mohu získat přístup k fotografiím a popisům produktů z nabídky?
Po přihlášení k velkoobchodnímu webu můžete použít všechny jeho funkce. Nabídku našeho velkoobchodníka můžete přenést do vašeho internetového obchodu a můžete také zcela zdarma využívat jednotlivé fotografie a popisy. Podrobné informace naleznete na adrese: Přístup k fotografiím a popisům Pohodlná integrace velkoobchodníků
ZADÁVÁNÍ A ÚPRAVA OBJEDNÁVEK
Jak mohu objednat?
Nákupní proces je velmi intuitivní. Stačí vybrat požadované produkty a přidat je do nákupního košíku. Chcete-li shromáždit více produktů, klikněte na tlačítko „Pokračovat v nakupování“, které se objeví uprostřed stránky. Po dokončení veškerého zboží přejděte do košíku kliknutím na jeho ikonu v pravém horním rohu stránky. Pokud máte slevový kupón, můžete jej v této fázi použít zadáním řetězce a přijetím použití tlačítkem „Schválit“. Pokračujte kliknutím na tlačítko v dolní části stránky a na následujících podstránkách, vytvořte formu doručení a upřednostňovanou formu platby. Také zkontrolujte, zda jsou údaje o teleadresách aktuální — přesně v tomto formuláři budou převedeny do přepravní společnosti, která bude dodávku provádět.
Kde mohu získat slevový kupón na nákupy?
Slevy na nákupy jsou zasílány e-mailem a můžete také obdržet poukaz v balíčku s objednávkou. Pravidelně nahráváme informace o propagačních akcích na našich profilech sociálních médií. Sledujte nás na Instagramu a Facebooku a zůstaňte v aktuálním stavu se všemi slevami! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .velkoobchod
Jak mohu použít slevový kód?
Při zadávání objednávky můžete použít poukaz nebo slevový kód. V horní části stránky se zobrazí pole s kódem slev. Stačí zadat kód a stisknout tlačítko „Schválit“. Potom bude hodnota objednávky odpovídajícím způsobem snížena. Nezapomeňte, že v jednom pořadí lze použít pouze jeden kód.
Jak mohu zkontrolovat stav mé objednávky?
Při správném zadání objednávky obdržíte e-mailové potvrzení o nákupu. Pokaždé, když změníte stav, budeme vás informovat o další fázi implementace. Navíc můžete zobrazit aktuální stav transakce v části „Objednávky a dostupné prostředky“ na kartě „Váš účet“.
Mohu zkombinovat několik objednávek do jednoho většího?
Kombinace objednávek je možná v počátečních fázích implementace. Pokud mají vaše objednávky stav „nedoručené“ nebo „čekající platby“, stačí se obrátit na naši kancelář zákaznického servisu a uvést čísla objednávek pro hovor. Díky dynamickému procesu plnění objednávek doporučujeme telefonní kontakt, který zajistí, že nebude ztracena možnost sloučení objednávek. V případě úspěšné kombinace objednávek budou náklady na zásilku časově rozlišeny pouze jednou.
Jak změním svou doručovací adresu
Při registraci velkoobchodního účtu odběratele zadáte podrobnosti teleadresy. Pokud chcete, aby byla konkrétní objednávka odeslána na jinou adresu, obraťte se na oddělení zákaznického servisu. Vše, co musíte udělat, je zadat číslo objednávky a my provedeme potřebné úpravy. Z technických důvodů je změna adresních údajů možná pouze v objednávce se stavem „neošetřené“ nebo „čekající platby“.
Mohu změnit doručovací adresu v objednávce během provádění?
Ano, stačí nás kontaktovat a poskytnout nám potřebné údaje o adrese a číslo objednávky. Pokud objednávka již obdržela číslo zásilky, obrátíme se přímo na dopravce a pokusíme se přesměrovat balíček s vaší objednávkou na správnou adresu.
Mohu svou objednávku zrušit?
Samozřejmě. Stačí, když se obrátíte na naši kancelář zákaznického servisu a uveďte číslo objednávky, ze které chcete zrušit, a naši konzultanti provedou změny, které potřebujete. Pokud již byla objednávka zaplacena, objednáme náhradu vzniklých nákladů, aby byly peníze připraveny na další nákupy. Vezměte prosím na vědomí, že zrušení objednávky nebo části produktů je možné pouze v případě, že objednávka má stav „nedoručené“ nebo „čekající platby“.
Jak mohu zrušit objednávku během jejího provedení?
Zrušení objednávky během jeho realizace není z technických důvodů možné. Pokud je vaše objednávka již na místě, ale chcete po tom všem zrušit nákup, obraťte se na naši kancelář zákaznického servisu. Společně určíme nejlepší řešení a budeme vás informovat o dalších krocích.
Vydáváte odložené platební faktury (obchodní kredit)?
Bohužel takové faktury nevydáváme. Pro provedení platby můžeme připravit proformu fakturu. Lhůta pro převod je 3 pracovní dny, datum platby se považuje za datum účtování finančních prostředků na našem účtu. Dokument si můžete stáhnout ze záložky s zásobováním nebo kontaktováním oddělení zákaznického servisu.
Kdy obdržím fakturu za objednávku?
Spolu s objednanými produkty obdržíte venkovní dokument (WZ) se seznamem produktů přijatých v balíčku. Do 7 pracovních dnů od konečného data dodání zašle naše finanční oddělení elektronickou fakturu na e-mailovou adresu uvedenou při registraci.
PLATBY
Jaké jsou dostupné způsoby platby?
V zájmu pohodlí Vašich nákupů poskytujeme platbu za objednávku tradičním převodem, elektronickým převodem přes PayU a platbou po dodání. U zakoupených produktů není možné provádět poštovní převody. Nezapomeňte, že máte přesně 3 dny na zaplacení předběžného platebního příkazu (převod nebo PayU). Po tomto datu bude objednávka automaticky zrušena naším systémem a my ji nesplníme.
Jaké je číslo účtu pro uložení objednávky?
Po zadání objednávky obdržíte údaje k přenosu zakoupených produktů e-mailem. Pokud z nějakého důvodu přehlédnete zprávu nebo ji odstraníte, zašleme další připomenutí o potřebě zaplatit objednávku. Pro vaše pohodlí poskytujeme údaje o platbě vaší objednávky:
Velkoobchod Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (Varšava)
CS 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (SANTANDER)
SWIFT kód (BIC): WBKPPLPP
Mohu zaplatit objednávku v cizí měně (např. EURO)?
Pokud je to možné — při zadávání objednávky si můžete vybrat měnu na velkoobchodním webu (najdete správné políčko v horní části stránky, vedle nákupního košíku) a můžete se také obrátit na naši kancelář zákaznického servisu. Vypočítáme hodnotu objednávky a zašleme údaje k zaplacení. Pro vaše pohodlí je číslo bankovního účtu pro vklady EURO uvedeno níže:
Velkoobchod Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (Varšava)
CS 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT kód (BIC): WBKPPLPP
Je možné platit kartou po převzetí?
Při příjmu můžete zpravidla zaplatit odečtenou částku v hotovosti. Kurýři nejsou povinni mít menší strávit zbytek. Díky dynamickému růstu většiny dopravních společností mají dodavatelé stále více s sebou terminál mobilní platební karty. Podrobnosti o datu doručení a možnosti platby zasílají naši logističtí partneři v samostatných emailech a prostřednictvím SMS.
Mohu změnit platební formulář vybraný v objednávce?
Změna způsobu platby je možná pouze v počáteční fázi provedení objednávky, tj. v době, kdy má status „nedoručené“ nebo „čekající platby“. Stačí se obrátit na naši kancelář zákaznického servisu a uvést číslo objednávky, ve kterém chcete změnit způsob platby. Vezměte prosím na vědomí, že objednávky s platbou po přijetí jsou automaticky převedeny k dokončení a nemáme technickou příležitost změnit způsob platby na zálohu. V této situaci bude nutné zaplatit zásilku dodavatele při obdržení objednávky.
LHŮTY A DODÁVKY
Jak dlouho trvá objednávka?
Objednávky musí být pravidelně vyplněny tak, aby zásilka proběhne nejpozději do 24 hodin po správné zaplacení objednávky. Objednávky s platbou po přijetí jsou automaticky převedeny k dokončení. Naše přepravní oddělení pracuje po celý týden, ale může se stát, že objednávky zadané v pátek po 13 hod. kurýr nebude vyzvednout až v pondělí.
Může být objednávka doručena na další den?
Bohužel ne, i když bychom rádi viděli, že se to stane. Provádění do 24 hodin znamená odeslání objednávky do maximálně 2 pracovních dnů od okamžiku, kdy jsou správně umístěny a zaplaceny. Od převodu zásilky kurýrovi na skutečné doručení může uplynout 1 až 3 pracovní dny. Víme však, že naši logističtí partneři se snaží co nejdříve doručit zásilky s objednávkami našich zákazníků.
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Osobní příjem bohužel není možný — všechny produkty posíláme prostřednictvím nákladních společností. Podařilo se nám snížit náklady na přepravu na minimum, takže platba za doručení je téměř necítěná.
Posíláte objednávky v dropshippingovém modelu?
V tuto chvíli neprovádíme zásilky přímo cílovému zákazníkovi. Všechny objednávky jsou zasílány přímo na dodací adresu Vašeho skladu uvedenou při registraci. Další distribuci je třeba realizovat sama o sobě. Při neustále rozvíjení našich služeb se snažíme realizovat spolupráci v dropshippingovém modelu. V klientském panelu je k dispozici zde můžete zkontrolovat dostupné možnosti. Jakmile budeme moci takové řešení implementovat, určitě bude ve vašem panelu další možnost.
Jaké jsou náklady spojené se zásilkou?
Celkové náklady na doručení objednávky závisí na zvoleném způsobu platby a preferovaném dopravci. Snažíme se, aby naše nabídka byla co nejkonkurenceschopnější, takže jsme snížili náklady na dopravu na minimum. Díky tomu bude platba za doručení téměř nepociťovaná pro vás. Aktuální ceník zásilek je podrobně popsán v záložka s dodávkami.
Může být objednávka odeslána mimo Polsko?
Samozřejmě dodáváme objednávky napříč všemi členskými státy Evropské unie, Spojeným královstvím a Ukrajinou. Poukazujeme však na to, že existuje minimální hodnota objednávky a zvýšené náklady na dopravu. Podrobnosti o tom naleznete v tématu záložka s dodávkami.
VÝMĚNY A VÝNOSY
Informace o vrácení jsou uvedeny podrobně na této stránce: Pravidla vracení a výměny
ZÁRUKA A REKLAMACE
Podléhá zboží zárukám a zárukám?
Na základě pravidel velkoobchodníků vyvinutých na základě platných zákonů, včetně občanského zákoníku, vylučujeme odpovědnost z hlediska záruky. Také neposkytujeme záruky na prodávané zboží. Jako velkoobchodník také nepřijímáme stížnosti od spotřebitelů, kteří jsou vašimi zákazníky — nesete odpovědnost za případné vady zboží zjištěné po zakoupení jako prodejce.
Mohu podat stížnost, pokud zjistím závady po doručení?
Přijímáme smluvní přiznání v souladu s pravidly popsanými na této stránce: Pravidla vracení a výměny.
KONTAKT S PRODEJNOU
Jak mohu kontaktovat velkoobchodní službu?
Pro naše zákazníky poskytujeme pohodlnou formu kontaktu s kanceláří zákaznického servisu. Naši konzultanti jsou k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00. Můžete nám poslat zprávu na hurt@factoryprice.eu nebo zavolejte na číslo 601 547 740. Náklady na hovor odpovídají sazbě vašeho operátora.
Je možné přijít do velkoobchodníka, aby před nákupem viděl zboží?
Bohužel taková možnost neexistuje. Jsme online velkoobchodník a prodáváme v přepravním modelu. Máte-li jakékoli pochybnosti nebo další dotazy týkající se produktů, můžete kontaktovat naše oddělení zákaznického servisu. Také máte možnost zkontrolovat produkty po dodání a odeslat zpět to, co nesplňuje vaše očekávání v rámci smluvního vrácení. Pravidla chování v takových situacích jsou podrobně popsána na této stránce: Pravidla vracení a výměny.